2011-12-16

SNAKES ON A PLANE / DIE HARD 4.0


Ikväll är det upplagt för titelfajt om vilken kalkonfilm man ska se! På TV4 startar DIE HARD 4.0 klockan 22:25 och på Kanal 5 startar SNAKES ON A PLANE klockan 22:00. Är det någon som inte sett någon av filmerna är det SKANDAL. Är det någon som bara sett en är det SKÄRPNING. Är det någon som sett bägge är det såklart bra (ett måste i allmänbildningen liksom) men SE DOM IGEN. Fan jag ska ju på julbord men DIE HARD har jag på DVD så det är bara att rigga inspelningen på 22:00 och sen vet man vad man ska göra i morgon...

6 kommentarer:

Krister sa...

Men åååhhh! Båda filmerna är ju bra!

Tomas sa...

Snake suger apa om man gämnför med DH4. Bara ett alternativ att bänka sig framför ikväll!

Pälle sa...

Det är mycket fler ormar i Snakes on a plane!

Lars sa...

Jag har inte lyckats se klart någon av dem... Undrar varför...

Kart-Bosse sa...

... och jag startade inte ens i kvalet utan springer fortfarande i SKANDAL-klassen, Pälle.
Det beror inte bara på att jag inte vet hur man får igång en TV eller hittar en önskad kanal ....

Pälle sa...

Att se sådana här "odödliga" filmer och lyssna klassiska rockalbum är lika viktigt som att springa högt och långt :D