2012-03-15

Skogen hjälper mina planer....


I dag vart det orienteringspass i Domaruddens ljuvliga skog, bilderna visar fin barmark samt hur fint det kan vara på bergsplatåerna. Inte för att jag njöt så mycket av denna fina terräng då jag inte känner mig 100% i form. Men skogen försökte i alla fall bjuda till så mycket den bara kunde och det tackar jag för.
Hur som helst så är träningen fin här i Åkerberga och snart börjar säsongen med först natt-km 20 mars och sen tävlingspremiär 30 mars på Grymnatta som följs av kortdistanstävling 1 april i Täby av Solna OK. Sen är säsongen äntligen igång.


Vad kommer sen då jo, påskläger, EOC tävlingsläger i Dalarna och sen får vi inte glömma LAMM i Skottland som ska genomföras med ny lagkamrat och det blir en riktigt rolig resa. Ne tillbaks till skogen snart vill omslutas av den fina terräng som finns här intill och bli några snäpp bättre förhoppningsvis.





2 kommentarer:

Christian sa...

Vart i den stackars skogen bajsade du?

Tomas sa...

Ingenstans denna dag, men annars e den ordentligt nerskiten av mig :)