2012-04-29

Silva League med Husadubbeln, H40

Silva League med Husadubbeln, H40 (4,2km). Redan från start kände jag att formen var god denna dag, vilket var glädjande då jag letar fin löpform. Men det är så ofta som detta inträffar betyder att man stoppar huvudet under armen och istället missar en fasligt mycket. Långt efter segraren idag, men en positiv känsla i kroppen i alla fall.
Långt fran start till startpunkten idag (250m), men vid första kontoll ledde jag med 8sek! Sen hände det som inte fick hända, miss, miss, dundermiss och resten var svajigt och mer missar. Inte min dag i skogen idag. Men en konkurent (Alistair Landels) sa efter mål att han var impad av min fart i skogen och tacka fan för det i alla fall. På väg till fyran idag smärtade det till i vaden, så jag hoppas inte en skada e på G nu. Det är något som jag inte har lust med just nu.

Inga kommentarer: