2012-05-01

Roslagshelg, H21

RoslagsHelg, H21(5,3km). Hoppades på en pigg kropp idag med, men icke sa nicke. Seg och sölig! Ramlade påväg till ettan och fick nästan mjälksyra i benen direkt. Men kämpade gjorde jag i alla fall utan nåe bra resultat. Philippe Adamski från Kalevan Rasti utklassade alla även Pål Skogstjärn. Själv blev man 9:a idag och hela 9.53 efter segraren som är i världsklass i och för sig.
Ramlade till ettan och tog det lugnt så jag inte drog på mig mjölksyra direkt, sen ett sämre vägval till tvåan, hur fan kan man missa stige?????. Kortkontrollerna flöt på rätt bra sen gjorde jag väl endast en mindre bom idag och det på nian. Viss vart vissa vägval inte så bra kanske, men med dagens form hade jag inte kunnat bättre. Men det är kul som fan att tävla kan jag bara säga hoppas på att kroppen håller sig hel och frisk så kan det bli kul när pollensäsongen är över, då kommer jag vara farlig.....

Inga kommentarer: