2012-06-30

HELLNER TILL BAMM

För er som håller koll på Bamm:s hemsida är det i och för sig gamla nyheter, men hur som helst har i alla fall Morell och company lyckats locka Marcus Hellner att ställa upp i årets Bamm. Tydligen är det Bamm 50 som gäller, så Pälle kan tryggt ligga kvar på den Turkiska playan eller åka ut och ö-luffa i skärgården ytterligare någon månad. Men Ladonia-Mange och Kaptenen lär väl få det tufft (igen). Kul med lite extra uppmärksamhet till loppet, och något gammalt inslag från tv-sporten där Majbäck spurtar uppför (eller om det var nerför) Noulja fladdrar förbi min näthinna.

6 kommentarer:

Pälle sa...

Hellner pallar inte BAMM-70 eftersom han fruktar Team X så är det!

Tomas sa...

Snacka på du pälle, Upp till bevis nu. Visa att "you still going strong". Hoppas jag?

Mange sa...

Pälle har du blivit portad på Funbeat?

Pälle sa...

Funbeat vad är det? Dator? Jag håller bara på med Flexiteek, drev och motorer så jag hinner/orkar inte regga men jag tränar. Körde 1 gång innan resan, 4 ggr i Tyrkie och 1 gång sen jag kom hem.

Unknown sa...

Så Hellner är en chicken. Har alltid känt det så och nu har man fått det bekräftat

Pälle sa...

Hellner ser nervös ut!