2012-11-17

TOMT ELLER FULLT?


I dag körs Stockholm Rogaining ute på Lidingö, något som jag haft som ett av årets roligaste lopp dom senaste 6 el 7 åren. Avstod i år, på grund av dåligt med träning efter Bamm, och visst känns det tomt. Men loppet är visst fullt ändå, vilket tydligen ligger i linje med i stort sett alla lopp. (Lycka till Tomas och Peter!)

Bamm 2013 är också fullt. Jag är inte anmäld, och inser redan nu att det kan komma att kännas jäkligt tomt i augusti om jag inte ska upp till Björkliden. Har ju trots allt haft en helg på fjället dom senaste 8 åren.

Amfibiemannen, vilket blev 2012 års roligaste lopp, är också fullt. Crazy, och tomt att man inte kom till skott med någon anmälan.

Kullamannen är fullt, men där är jag i alla fall anmäld, liksom flera andra i teamet! Ser verkligen fram emot loppet på Kullaberg i maj. Och förutom Kullamannen ska det nog gå att få in ytterligare ett antal utmaningar i en kalender som ser ganska tom ut, för även om flera redan är fulla, så finns det fullt med andra små och stora prövningar som man kan ta sig an.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Skål!

Krister sa...

Kippis!

Tomas A sa...

Skål från mig med stocklår, ingen bra resa igår. Rapport kommer snart!

Fellrunner sa...

Jag kan garantera dig att du kommer springa i Augusti! Så håll igång formen!