2013-08-13

VECKANS ROCKRUNNER V31 - TRÄNINGSVÄRK

Eftersom jag redan en vecka innan förra veckans backpass i Bajenbacken visste att jag skulle få grym jävla träningsvärk om en vecka utses härmed TRÄNINGSVÄRK till förrförra veckans veckans Rockrunner.

Istället för att klippa in nåt skit från nån tipssida om vad träningsvärk är (trasiga muskelfibrer bla bla bla...) river jag av några gamla Rockrunnersordspråk om träningsvärk istället:

- Träningsvärk är för mesar
- Träningsvärk får man om man inte tränar
- Träningsvärk får man när man tränar
- Träningsvärk som inte dödar härdar
- När Fantomen tränat heter det Fantomvärk
- Alla pass bär till träningsvärk
- Träningsvärk eller intet
- Träningsvärk är bästa försvar
- Träningsvärk är villig men köttet är svagt
- Bit i den sura träningsvärken
- Träningsvärk är tjockare än vatten
- Den som gräver träningsvärk åt andra faller ofta själv däri
- Gå inte över ån efter träningsvärk
- Träningsvärken är grönare på andra sidan

Nu hinner jag inte mer för nu måste jag ut och träna!

Inga kommentarer: