2014-07-31

23 KEX MONA TUMBAS SLIM CLUB

Eftersom vi alla (nåja nästan alla) redan har den perfekta människans form behövs egentligen inte den här låten men eftersom det är den bästa träningslåten ever så är den ändå fullständigt given. Dessutom är den ju med på typ världens bästa samlingsskiva ever:

Den perfekta människans form,
smal o slimmad som en lax.
Uppslutningen är helt enorm
bland den övergödda överklassen.

Pressen hjälper ta mej fan till
i antifetmapropagandan.
Dom vet ju att fetma säljer
i charkuterifabriker.

Jag behöver inte vara med...
Jag behöver inte vara med...
Jag behöver inte vara med...
i Mona Tumbas Slim Club.

 På toppen av brackmodet,
att se ut som en gris
medans spinkiga knegare
käkar i en skitig fabrik.

Fy fan vad äckligt sjukt
nät man startar klubbar
för dessa feta svin.
Ner med feta Mona.

Jag behöver inte vara med...
Jag behöver inte vara med...
Jag behöver inte vara med...
i Mona Tumbas Slim Club.

Jag behöver inte vara med...
Jag behöver inte vara med...
Jag behöver inte vara med...
i Mona Tumbas Slim Club. 

Inga kommentarer: