2014-07-12

MUSKÖLOPPET

Ännu ett lopp avklarat: 5 km på Muskö, eller rättare sagt 4,7 km kontrollmätt. En lite nätt diff på 300
meter....
Lyckades lura med hela familjen på loppet och David gjorde premiär med löpardojjor och nummerlapp. Själv har jag känt mig lite stel och tung i benen efter Silverleden, så jag valde 5 km framför 10 km. Det var ett bra val visade det sig då benen inte riktigt var på min sida. Jag kämpade mig i mål som tredje dam på en mindre bra tid. Banan bjöd på terränglöpning, havssutsikt och härliga asfaltsbackar.

Dagen avslutades med ett barnfritt restaurangbesök. Lyx på semestern.

2 kommentarer:

Krister sa...

Vilken duktig löparfamilj! Och cool partybild!

Pernilla Berg sa...

Ibland måste man vara lite cool, särskilt när benen inte riktigt vill springa så snabbt som jag vill