2008-08-29

TUNNELSEENDE

Dagens träning stannade på 100 min och 20 km, give and take a few. Äh det är bara att erkänna att jag sprang med Garminen och därmed vet jag att det var exakt 102:21 min och 20,39 km. Satelliterna ljuger aldrig! Dessutom säger dom att den snabbaste km var 4:23 och den långsammaste 5:42 men den innehöll en pissipausi fast det vet inte sateliterna, bara jag. Apropå piss, är inte Satellit en pisslåt? Apropå piss, jag hade med mig ett nytt inköp, ett vätskebälte. Det var inte lika dyrt som Garminen men det innehöll så mycket vätska att jag blev pissnödig. Därför stannade jag här bland träden och slog en båge. På kartan är träden en äng, i verkligheten en tunnel, världen är allt bra konstig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tunnelseende i all ära, det är vad Team 2 ni har inför OMM. Anmälan är fixad och nu så skall bara resa och boende fixas.

Ska ni med killar så får ni komma in i ett ytterligare tunnelseende.